• دوشنبه ٢١ آذر ١٤٠١-١١:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٧٣٢
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

هنوز ون‌های رونمایی شده وارد تهران نشده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علی اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تأمین خودروی سورن برای ناوگان تاکسیرانی گفت: هنوز این خودروها برای به کار گیری به عنوان تاکسی تأمین نشده‌اند مذاکراتی با شرکت سازنده صورت گرفته و قول‌های داده شده است اما اینکه این تاکسی‌ها را در خیابان‌های تهران مشاهده کنیم هنوز محقق نشده است.
قائمی با اشاره به اظهارات معاون حمل و نقل ترافیک مبنی بر حق انتخاب شهروندان برای تعیین نوع تاکسی گفت: داشتن آرزو خوب اشکالی ندارد.
وی با اشاره به ون‌های جدیدی که در سیزدهمین شنبه امید و افتخار به شهرداری تهران تحویل داده شد گفت: مطابق با اظهارات سازمان تاکسیرانی مشخص شد این مراسم برگزار شده نقطه آغاز برنامه و نوسازی ون‌های بوده است یعنی شهرداری و وزارت کشور در آن برنامه پول خود را تحویل شرکت خودروساز داده‌اند و انشاالله ون ها پلاک می‌شوند و وارد شهر خواهند شد.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره زمان ورود ون‌ها در تهران اظهار کرد: با توجه به قولی که مسئولان شهرداری داده‌اند احتمالاً ظرف یک ماه آینده این ون ها وارد سطح شهر تهران شوند.
 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: